Vaksin Astrazeneca Malaysia, Dos Pertama Di WTCKL

Rasa syukur apabila terpilih menerima vaksin Astrazeneca Malaysia. Langsung tak terlintas untuk memilih jenis vaksin yang bakal diterima. Ini kerana memang tahu fungsi setiap vaksin adalah sama iaitu untuk merangsang tubuh untuk menghasilkan antibodi yang dapat melawan musuh dunia, COVID-19. Sebenarnya, turut terbabit dalam ‘battle’ menempah slot vaksin Astrazeneca (AZ) Malaysia yang viral tempoh hari tapi, gagal. Tapi dah nak […]

Pemeriksaan MAMOGRAM Percuma Yang WAJIB Cuba

Saya mula cari program pemeriksaan mamogram percuma bila umur dah masuk 40 tahun. Peningkatan usia ni macam-macam yang kena tengok. Ibarat kereta dah lebih lima tahun ada saja part kereta yang mula meragam. Macam tu jugak dengan tubuh kita. Sebagaimana yang kita tahu kanser payudara adalah kanser tertinggi yang dihadapi oleh kaum wanita. Oleh itu, sebagai langkah berjaga-jaga kita perlu […]